مرکز پخش بادام درختی قزوین

بادام یکی از اجزای پر خاصیت آجیل می باشد که دارای نمونه های مختلفی همچون بادام درختی، بادام زمینی، بادام پوست کاغذی و … می باشد.  یکی از انواع پر فروش آن بادام درختی است که به دلیل طعم و مزه عالی و خواص فراوان دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد. یکی از بزرگترین مرکز فروش بادام درختی قزوين با کیغیت درجه یک و قیمت مناسب همین سایت می باشد.
مرکز پخش بادام درختی قزوین

مشخصات اصلی بادام درختی قزوین چیست‌‌؟

مشخصات اصلی بادام درختی قزوین چیست‌‌؟ مشخصات بادام درختی قزوین چیست؟ بادام درختی در استان قزوین دارای گونه های متعددی است و با توجه به سازگاری این درخت با شرایط کم آبیو خشکسالی به خوبی رشد می کند. درخت بادام به صورت آبی و دیم کشت  در قزوین می شود که از مرداد برداشت آن آغاز شده و تا مهر ماه ادامه دارد.
این محصول در باغ های وسیع قزوین پرورش می یابد و دارای طعم و مزه بسیار خوبی است. برخی از گونه های آن دارای سایزی درشت بوده و مغزی روغنی و شیرین دارند. این محصول دارای ماندگاری بالایی است.
در شرکت های تولید کننده مغز بادام درختی در بسته بندی هایی با اوزان مختلف تهیه و ارائه می گردد و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، وزن بسته، کد بهداشت بر روی بسته درج شده است.
بادام درختی قزوین به علت کیفیت بالا یکی از انواع خشکبار صادراتی محسوب می شود. این خشکبار ارزشمند دارای ارزش غذایی بالایی است و در درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف نقش مؤثری دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در درمان مشکلات تنفسی سودمند می باشد.

خرید ارزانترین انواع بادام درختی

خرید ارزانترین انواع بادام درختی در هنگام خرید ارزان ترین انواع بادام درختی به کیفیت این محصول توجه نمایید. بادام درختی در انواع متنوع با پوست و پوست کنده ارائه می شود. این محصول باید دارای بسته بندی مناسب و استانداردی باشد. دانه های بادام باید عاری از هرگونه آفت زدگی و خرابی بوده همچنین طعم و مزه شیرین و اندازه ای مناسی داشته باشند.
قیمت روز بادام با توجه به کیفیت و نوسانات اقتصادی موجود در بازار متغیر بوده و ثابت نیست همچنین مواردی نظیر محل برداشت و تولید بادام، روش خرید، میزان و حجم خرید و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.
بادام درختی در شهرهای مختلف کشور نظیر همدان، قزوین و … با کیفیتی عالی پرورش می یابد و پس از برداشت در کارخانه های تولیدی به بهترین شکل عملیات فرآوری و خشک کردن آن به وسیله دستگاه های پیشرفته انجام می شود و با بهترین بسته بندی وارد بازار فروش می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما