مرکز صادرات بادام زمینی گیلان اعلا

امروزه صادرات انواع محصولات غذایی با ارزش از جمله بادام زمینی گیلان اعلا از رونق تولیدی و اقتصادی زیادی برخوردار بوده که دلیل صادرات این گونه از محصول عمده تنوع در کیفیت بالای محصول و نیز رقابت بین دیگر کشورها شده که بسیار حائز اهمیت در نوع خود می باشد.

همچنین کشت بی رویه این محصول غذایی در داخل کشور توانسته نیاز بازارهای خارجی و مشتریان آن را برآورده ساخته که صادرات نقش مهمی در این زمینه ایفا نموده است.

مرکز صادرات بادام زمینی گیلان اعلا

مشخصات بادام زمینی گیلان چیست؟

مشخصات بادام زمینی گیلان چیست؟

گیلان یکی از شهرهای شمالی ایران با وجود مناطق خوش آب و هوایی و نیز دارای وجود زمین های حاصلخیز کشاورزی و همچنین دارای بذر و کود عالی، خاک مرغوب، رطوبت کافی، نور و دمای مناسب در تولید بادام زمینی در ایران از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

تولید این گونه از محصول عمده توسط کشاورزان با تجربه های فراوان در این زمینه سبب رشد کیفیت محصول شده که امروزه بازارهای داخلی و خارجی را به خود جذب نموده و توانسته با حجم و تناژ بالا و تعداد سفارشات بالا روبرو شده که از لحاظ تولیدی و اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

علاوه بر گیلان شهرهای شمالی دیگر مانند: آستانه اشرفیه، رشت، ساری، و دیگر شهرهای ایران در این عرصه فعالیت های زیادی از خود نشان داده و نیز توانسته اند محصولاتی با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش مستقیم وارد بازارهای داخلی و خارجی نمایند که از رقابت بین دیگر کشورها برخوردار می بشند.

از مشخصات بارز بادام زمینی گیلان می توان علاوه بر نوع کیفیت آن، به داشتن طعم و مزه بسیار عالی آن و نیز اندازه مناسب، داشتن رنگ و ظاهر مرغوب، داشتن روغن عالی اشاره نمود که از خواص زیادی برای سلامتی بدن انسان برخوردار می باشد.

بادام زمینی های داخلی با کیفیت بالایی که دارند با توجه به استانداردهای روز دنیا و ارگانیک و بهداشتی بودن محصول در بسته بندی های متنوع غذایی به روش فله ای در بازار عرضه می شوند که همه ساله دارای مشتریان خاص خود در داخل و خارج کشور می باشند که یکی از انواع محصولات غذایی و صادراتی مرغوب به شمار آمده که هم به صورت خام و هم به صورت فرآوری شده به اکثر کشورهای دنیا صادر می شوند که صادرات نقش مهمی در اقتصاد کشور و کیفیت بهتر محصول دارد.

خرید بادام زمینی ارزان قیمت

خرید بادام زمینی ارزان قیمت

خرید بادام زمینی ارزان قیمت را می توان از طریق نمایندگی های معتبر که دارای مجوز از طرف شرکت های تولیدی و نیز زیر نظر وزارت بهداشت می باشند را با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش عمده و مستقیم و همچنین بدون واسطه خریداری نمود که خرید به این روش ارزان تر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما