مرکز پخش پسته افغانستان درجه یک

پسته آجیلی بسیار خوشمزه و لذیذ است که خاستگاه اصلی آن در قاره ی آسیا در کشور های ایران و سوریه و افغانستان برمی گردد، این مغزیجات خوشمزه دارای بیشترین فیبر و چربی است‌. افغانستان یکی از کشور های پیشرو در تولید انواع پسته در جهان است که بهترین پسته را عمل آوری می‌ کند  که پسته افغانستان از لحاظ طعم و مزه خیلی خاص و ممتاز است و جای خودش را در در دیگر نقاط جهان باز کرده است. مرکز پخش پسته افغانستان درجه یک از طریق شرکت های فروش این محصول اقدام به فروش می‌ کنند، بزرگترین شرکت پخش پسته افغانستان در سایت ما قرار دارد. 

مرکز پخش پسته افغانستان درجه یک

ویژگی های پسته افغانستان

ویژگی های پسته افغانستان  پسته در بین تمام خشکبار و آجیل ها از محبوبیت و ارزش غذایی بالایی برخوردار است به حدی که در بین تمام اقلام صادراتی کشور هایی که محصول پسته دارند.پسته یکی از اقلام پر سود برای چنین کشورهایی است و همانطور که گفتیم پسته افغانستان  یکی از بهترین پسته های جهان است، در افغانستان خوشبختانه مناطق مناسب بی شماری برای کاشت پسته شناسایی شده اند که علاوه در شهر کابل، در سایر مناطق هم پسته قابل کشت است و تولید بهترین پسته در جهان در افغانستان تولید می شود. 

و اما پسته افغانستان چه ویژگی دارد که مورد استقبال قرار گرفته است؟ مانند پسته فندقی است و از لحاظ زمان گل دهی بسیار دیر گل می دهد و همچنین از منظر زمان رسیدن هم بسیار دیر می رسد، پسته افغانستان تازه پسته ای با مغز  بسیار کشیده با ظاهری شیک است و جزو پسته های گران قیمت محسوب می شود.در واقع پسته ای لوکس و مجلسی است و نزد مردم از محبوبیت بسیار خوبی دارد، بهترین نوع پسته در افغانستان در شهر کابل عمل آوری می شود‌، این پسته به دلیل سایز بزرگ و ظاهر لوکسی که دارد صرفه اقتصادی دارد و جزو ارقام مهم برای صادرات است.

و دیگر ویژگی های اصلی پسته افغانستان ظاهری گرد و بزرگترین مغز را در بین مغز دیگر پسته ها دارد، مغز این پسته بسیار خوشمزه و لذیذ است و محبوبیت فراوانی نه تنها در بین مشتریان بلکه در بین خود کشاورزان را دارد.

قیمت روز پسته افغانستان

قیمت روز پسته افغانستان

پسته افغانستان از دیرباز نامی آشنا و بلند آواز در زمینه تولیدات پسته هایی بسیار مرغوب و با کیفیت بوده است، پسته های این کشور به علت شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی که داشته و دارد از زمان های بسیار دور مهد پسته جهان بوده است.

برای خرید پسته افغانستان فقط کافی است به سایت ما مراجعه کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما