مرکز پخش بادام درختی سنگی ارزان قیمت

در ایران بادام درختی سنگی در حجم بالایی تولید می شود که تولید کنندگان بادام درختی به عنوان مرکز پخش بادام درختی در بازار فعالیت دارند. این مراکز انواع بادام درختی خام یا شور را به صورت عمده در بسته بندی های متنوع و جدید یا به صورت فله ای در سرتاسر کشور پخش و توزیع می کنند.

بادام سنگی که توسط این که مراکز توزیع می شود از کیفیت بالا و قیمت ارزانی برخوردار می باشد.

مرکز پخش بادام درختی سنگی ارزان قیمت

بررسی کلی بادام درختی سنگی

بررسی کلی بادام درختی سنگی بادام درختی یک نوع آجیل با طبع گرم و خشک می باشد که از مغز های مفید محسوب می شود. بادام سنگی دارای پوست محکم و سفتی است که برای جدا کردن مغز آن باید شکسته شود. این نوع بادام به دلیل مقاومت خوبی که در برابر کم آبی دارد, در باغ های کشت دیم کاشته می شود. این نوع بادام نسبت به بادام پوست کاغذی دیرتر شکسته می شود به طوری که با دست نمی توان آن را به راحتی شکست, اما همانند دیگر بادام ها از مغز با, خاصیت دارویی و غذایی بهره مند است.

این نوع بادام دارای کلسیم, فیبر غذایی و ویتامین E بیشتری نسبت به سایر آجیل ها می باشد که در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. از جمله خواص بادام درختی سنگی, خاصیت ملین کنندگی آن را می توان ذکر کرد که در کودکان برای رفع یبوست و بهبود عملکرد دستگاه دفع استفاده می شود.

علاوه بر این بادام درختی سنگی دارای فسفر و ویتامین زیادی است که بر روی قدرت و استحکام استخوان ها و مخصوصا دندان ها تاثیر زیادی دارد و از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری می نماید. هم چنین به دلیل وجود چربی های غیر اشباع و پتاسیم, به حفظ سلامت قلب کمک می کند و بروز حمله قلبی را کاهش می دهد.

بادام درختی سرشار از مواد مغذی است که با افزایش سطح هوش ارتباط مستقیم دارد به طوری که ظرفیت هوش را افزایش می دهد هم چنین مصرف آن برای سلامت و تکامل مغز اهمیت ویژه ای دارد از این رو مصرف آن در کودکان در حال رشد بسیار توصیه می شود.

اطلاع از قیمت روز انواع بادام

اطلاع از قیمت روز انواع بادام قیمت روز بادام را می توان با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر مربوط به نمایندگی های آن جستجو کرد زیرا نرخ بادام با توجه به عواملی چون نوع بادام, درجه کیفیت, نوع بسته بندی و … متفاوت می باشد که باعث افزایش یا کاهش قیمت  محصول می شود در این میان قیمت بادام به صورت عمده ارزان تر و مناسب تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما