مرکز فروش پسته صادراتی درجه یک

انواع پسته در بازار توسط مراکز فروش آن عرضه می شود که پسته صادراتی به عنوان یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع آن بخ شمار می رود. مرکز فروش پسته صادراتی درجه یک در داخل کشور در حال فعالیت است و انواع مختلف این محصول شامل پسته خام، بو داده، زعفرانی و… را در حجم بالا به خریداران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه شوید. 

مرکز فروش پسته صادراتی درجه یک

خواص پسته بر کاهش چربی خون

خواص پسته بر کاهش چربی خون پسته از جمله آجیل های خوشمزه موجود در بازار است که نه تنها به دلیل طعم خوشمزه ای که دارا است بلکه به دلیل خواص بسیار زیادی که درون آن وجود دارد بسیار مورد توجه خریداران واقع شده است. یکی از مهمترین خواص این محصول این است که میزان چربی خون را کاهش می دهد. این ویژگی به خصوص برای بیماران قلبی و افرادی که دارای چربی خوب بسیار بالایی هستند بسیار اهمیت دارد. پس در صورتی که دارای بیماری چربی خون بالا هستید و به عنوان محصولی طبیعی می باشید تا بتوانید با مصرف آن بدون عوارض چربی خونتان را کاهش دهید استفاده روزانه پسته برای شما انتخاب مناسبی به شمار می رود. 

درون پسته ترکیباتی مانند فیتواسترول وجود دارد. ساختار این ترکیب به گونه ای است که در اثر مصرف آن در روده رقابتی میان کلسترول و فیتواسترول ایجاد می شود. در نهایت فیتواسترول توسط روده جذب شده و کلسترول بد موجود در بدن که عامل بالا رفتن چربی خون می باشد دفع می شود. در این قسمت ذکر است نکته لازم و ضروری است که بدانید پسته علاوه بر اینکه باعث کاهش چربی خون شده خودش نیز دارای کلسترول بسیار پایینی می باشد و کلسترول های موجود در آن نیز از از جمله کلسترول های خوب و مفید برای بدن است. 

صادرات پسته به کشور های همسایه

صادرات پسته به کشور های همسایه ایران با داشتن شرایط آب و هوای مناسب برای کاشت پسته به عنوان یکی از تولید کنندگان این محصول به شمار می رود. همانطور که می دانید سالیانه در مزارع مختلف ایران که در شهرهایی همچون کرمان، رفسنجان، دامغان و… این محصول کشت و برداشت شده می شود به همین خاطر محصولاتی که وجود دارد نیز از نظر کیفیت و همچنین قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

در میان انواع پسته تولید شده محصولاتی که به صورت طبیعی خندان بوده، از طعم بسیار خوشمزه ای برخوردار است برای صادرات به کشورهای همسایه انتخاب می شود. این نوع پسته علاوه بر اینکه دارای طعم خوشمزه ای است بلکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. این مرکز نیز در زمینه فروش ویژه پسته صادراتی در حال فعالیت می باشد متقاضیان خرید محصولات صادراتی می توانند با بررسی فروشگاه از قیمت روز پسته آشنا شده و سپس خریدشان را انجام دهند.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما