مرکز فروش بادام زمینی فله

بادام زمینی فله یکی از محصولات خوب کشورمان است. این نوع از خشکبار در شهرهای مختلفی تولید می شود که می توان از آستانه به عنوان قطب اصلی تولیدی در کشور اشاره کرد. در کنار این مرکز تولید، در شهرهای دیگری از شیراز و مغان هم این محصول کشت و برداشت می شود. بادام زمینی که گاهی با نام های دیگری مانند بادام‌ کوهی، پسته‌ ی شامی، و پسته ی زمینی هم شناخته می شود، از جمله مواردی است که در مراکز خشکبار ، آجیل فروشی ها و همچنین در شیرینی فروشی ها،  به شکل های مختلفی به فروش می رسد. معمولا بادام زمینی به صورت فرآوری شده، بیشتر از بادام زمینی های خام طرفدار دارد تولید ، کاشت و فرآوری بادام زمینی در استان های مختلفی از کشور انجام می گیرد . یکی از مرغوب ترین انواع بادام زمینی های تولید شده در کشور، محصول کشاورزان شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان می باشد.

مرکز فروش بادام زمینی فله

بررسی کیفیت بادام زمینی

بررسی کیفیت بادام زمینی خرید بادام زمینی  خام به دو صورت در بازار انجام می گردد هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی شده و یا از برند های خاص از این رو هم خرده فروشی و هم عمده فروشی این محصول رایج است.باید ذکر شود که بادام زمینی ایران از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. قیمت بادام زمینی تقريبا در  ۲۰ هزار تومان می باشد که این رقم به صورت عمده بسیار کاهش می یابد. به دلیل نوسانات بازار لیست قیمت پیوسته باید از فروشندگان معتبر استعلام شود بزرگترین تولیدکنندگان انواع بادام زمینی در جهان را می توان به ترتیب موارد زیر دانست:

  • چین
  • هند
  • ایالات متحده
  • نیجریه

ایران،با وجود داشتن کیفیت بالا در این لیست رتبه بسیار پایینی را دارد و تقریبا رتبه شصتم است که می تواند بهبود یابد با این حال صادرات خوبی انجام می گیرد. چرا که محصولات داخلی اکثرا ارگانیک بوده و هیچ تراریختی و اصلاح نژادی مضری روی آن صورت نگرفته است.

قیمت روز بادام زمینی فله ای

قیمت روز بادام زمینی فله ای قیمت روز بادام زمینی قیمت روز عمده بادام زمینی و فروش فله ای خشکبار به قیمت روز بازار در کشور را می توان از کارشناسان مربوطه  دریافت نمود. بادام زمینی خواص و فواید زیادی برای سلامتی دارد که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند برای فروش بادام زمینی به صورت فله ای، می توان به مراکز مستقیم در بازار مانند فروشگاههاي  خشکبار، سوپرمارکت و هایپرمارکت هاي سراسر کشور اشاره نمود. این مراکز انواع بادام زمینی را به مقدار فراوان و به صورت کیلویی در اختیار خريدار قرار می دهند که قیمت مناسبی دارند. شرکت های تولید کننده انواع این محصول خوراکی، دارای دفاتر فروش در برخی از نقاط کشور هستند که به فروش این محصول غذایی، به صورت کیلویی و فله ای با نازلترین قیمت می پردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما