مرکز فروش بادام زمینی عمده

بادام زمینی را می توان به عنوان یکی از مغزیجات پرطرفدار برای افراد سرد مزاج، کسانی که قصد چاق شدن دارند، مناسب برای زنان باردار، ورزشکاران و کودکان معرفی کرد. این دانه گیاهی انبوهی از ویتامین ها و مواد غذایی ارگانیک را در بافت های خود دارد که نقش مهمی در حفظ سلامت سلول های بدن ایفا می کنند. در این مرکز به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش بادام زمینی عمده، بهترین ارقام تولیدی و وارداتی با قیمت ارزان عرضه می شود.

مرکز فروش بادام زمینی عمده

آشنایی با خواص مهم بادام زمینی

آشنایی با خواص مهم بادام زمینی بادام زمینی به عنوان یک دانه گیاهی حاوی مقادیر زیادی روغن ارگانیک است. به گونه ای که از آن برای تهیه روغن و همچنین کره بادام زمینی استفاده می کنند. این مغزیجات پرطرفدار طبع گرم داشته و از این جهت مصرف آن می تواند در افراد سرد مزاج موثر باشد. فیبر و کالری موجود در بادام زمینی می تواند به افزایش وزن در افراد نیز کمک کند. برای این امر خوردن روزانه حدود 100 گرم مغز بادام زمینی تازه و خام بهترین شیوه خواهد بود.
این محصول فاقد کلسترول و چربی های مضر است. بنابراین افرادی که دارای فشار خون و برخی بیماری های قلبی هستند، بدون دغدغه و ناراحتی از افزایش بیماری خود می توانند آن را مصرف کنند. خانم های باردار برای تامین انرژی روزانه خود و افزایش رشد جنین می توانند روزانه حدود 10 تا 15 عدد بادام زمینی تازه مصرف کنند. از دیگر فواید و خواص مهم بادام زمینی ارگانیک و طبیعی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رفع خستگی شدید بدن و گرفتگی عضلات
  • کمک به درمان کم خونی و رفع بیماری های پوستی مانند اگزما
  • موثر در درمان بیماری راشیتیسم در کودکان
  • درمان بی حوصلگی، افسردگی مزمن و ناراحتی های عصبی
  • موثر در افزایش قوای جنسی مردان و زنان و تنظیم هورمون های زنانه

خرید ارزانترین بادام زمینی

خرید ارزانترین بادام زمینی قیمت خرید بادام زمینی در بازار سراسر کشور می تواند تحت تاثیر میزان کشت سالیانه این محصول در داخل و همچنین حجم واردات با نوساناتی همراه باشد. اگر کشت سالانه داخلی کاهش یابد به دنبال آن با افزایش قیمت ها روبرو خواهیم شد. همچنین نرخ ارز وارداتی این محصول نیز می تواند در کاهش یا افزایش قیمت ها تاثیرگذار باشد. درجه کیفی و حجم سفارشات خریدار نیز از دیگر عواملی هستند که تعیین قیمت عمده را برای فعالین بازار به همراه خواهد داشت.
برای اطلاع از قیمت بادام زمینی وارداتی، نمونه های بو داده و ارقام با پوست می توانید به صورت آنلاین و از طریق مشاوران فروش این مرکز اقدام به کسب آمار روزانه در بازار استان های مختلف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما