مرکز صادرات بادام زمینی ایرانی ممتاز

 

بادام زمینی از جمله آجیل های خوش مزه و بسیار پر طرفدار در ایران است. مرکز صادرات بادام زمینی ایرانی ممتاز این محصول را به کشور های ارمنستان، روسیه، اوکراین، جمهوری آذربایجان، کویت، قزاقستان و ترکمنستان صادر می کند.

مرکز صادرات بادام زمینی ایرانی ممتاز

ویژگی های بادام زمینی صادراتی

ویژگی های بادام زمینی صادراتی

بادام زمینی ممتاز ایرانی علاوه بر این که در بازار داخلی فروش بسیار خوبی دارد، دربازار های جهانی هم جایگاه خوبی داشته و توانسته رضایت مصرف کنندگان خارجی را هم جلب کند.

خواص بی نظیر این محصول موجب توجه هر چه بیشتر خریداران شده است. از جمله خواص این نمونه می توان به ارزش غذایی فراوان آن اشاره کرد که با دارا بودن مواد مغذی ضروری و ویتامین ها و … تأثیر فراوانی در سلامت و بهبود عملکرد ارگان های مختلف بدن دارد و همین امر سبب شده که بسیاری از افراد از آن در میان وعده های روزانه خود استفاده کنند.

از دیگر فواید بادام زمینی می توان گفت که پروتئین بسیار زیاد موجود در این نمونه همچنین بیوتین، نیاسین، فولات، منیزیم، منگنز و فسفر موجود در آن برای سلامت بدن به ویژه ذهن انسان بسیار لازم و ضروری است.

جالب است بدانید، افرادی که در رژیم غذایی روزانه خود از بادام زمینی استفاده می کنند کمتر در معرض چاقی و اضافه وزن هستند‌، پس اگر می خواهید در آینده مشکل اضافه وزن نداشته باشید و یا وزن خود را در حد مطلوب نگه دارید می توانید از بادام زمینی در برنامه روزانه خود به عنوان میان وعده بهره مند شوید.

بادام زمینی منبع غنی آنتی اکسیدان است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و ضمن حفظ سلامت بدن و محافظت از بدن در برابر ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان، موجب شادابی و جوان ماندن پوست می شود.

مصرف روزانه این ماده غذایی مقوی می تواند خطر بیماری های قلبی را به طور چشمگیری کاهش دهد.

امروزه فراموشی و آلزایمر از جمله مسائل و مشکلات افراد سالخورده کشور است که در صورتی که باید به این نکته توجه شود که بادام رمینی با داشتن ویتامین ب ۳ از بروز این بیماری جلوگیری می کند.

صادرات بهترین انواع بادام زمینی

صادرات بهترین انواع بادام زمینی

با تولید بادام زمینی های با کیفیت و درجه یک، علاوه بر عرضه محصول د بازار های داخلی زمینه برای صادرات گسترده آن هم فراهم شد و امروزه   برای صادرات بهترین انواع بادام زمینی در بسته بندی های حجمی متنوع از گونه های مختلف استفاده می شود. قیمت بادام زمینی با توجه به نوع آن کیفیت و تازگی محصول و بسته بندی نمونه متفاوت است.

هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد و نمونه های تازه تر در بسته بندی های مناسب تر باشند قیمت آن بالاتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما