مرکز تولید بادام زمینی گلخانه‌ ای درجه یک

کشور ما یک کشور چهار فصل است و در زمینه کشاورزی یکی از بهترین کشورهای منطقه به حساب می‌آید. امروزه به وجود آمدن گلخانه و کشاورزی نوین سبب شده است که پرورش و تولید محصولات مختلف از جمله پرورش بادام زمینی گلخانه ای درجه یک و باکیفیت در نقاط مختلف کشور امکان‌پذیر باشد و سالانه حجم بسیار بالایی از این دانه روغنی توسط معتبرترین تولید کنندگان این محصول در نقاط مختلف ایران تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مرکز تولید بادام زمینی گلخانه‌ ای درجه یک

خواص اصلی بادام زمینی چیست؟

خواص اصلی بادام زمینی چیست؟ بادام زمینی یک دانه روغنی باکیفیت است که مزه‌ای نزدیک به بادام معمولی و گردو دارد. این محصول از خواص غذایی و درمانی قابل توجهی برخوردار می‌باشد که در زیر به آن خواهیم پرداخت:

  • بادام زمینی دارای مقدار کربوهیدرات به نسبت پایین است و این حجم پایین کربوهیدرات باعث می‌شود اگر کسی آن را بعد از هر وعده غذایی مصرف کند از ورود سریع و مستقیم کربوهیدرات به خون جلوگیری نماید و در نتیجه می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای اشخاصی باشد که با بیماری قند خون یا دیابت دست و پنجه نرم می‌کنند.
  • بادام زمینی حاوی مقدار قابل توجهی فلز مس است و همین میزان مس می‌تواند سلامت قلب و احتمال مشکلات قلبی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. از طرفی این مغز طبیعی دارای فلز فسفر است که می‌تواند نقش بسیار مهمی را در رشد، نگهداری و حتی ترمیم بافت‌های مختلف بدن بازی کند. 
  • ویتامین E: یکی از انواع آنتی اکسیدان‌های طبیعی بسیار قوی است که می‌تواند با رادیکال‌های آزاد پوست مقابله کرده و سلامتی، شادابی و جوانی پوست را تا حد قابل توجهی حفظ کند. 
  • بادام زمینی حاوی مقدار زیادی تیامین است. این ماده یکی از ویتامین‌های خانواده B به شمار می‌آید و از آن با نام ویتامین B1 هم یاد می‌شود. این ویتامین به کربوهیدرات‌های موجود در بدن و همچنین بادام زمینی کمک می‌کند که به انرژی تبدیل شوند و عملکرد قلب و سیستم عصبی و عضلانی بدن بهبود می‌بخشد. 

تولید کنندگان بادام زمینی ارزان قیمت

تولید کنندگان بادام زمینی ارزان قیمت همانطور که ذکر شد تولید بادام زمینی در نقاط مختلفی از کشور رواج دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استان‌های شمالی کشور همانند گیلان، مازندران و گرگان و همچنین استان‌های غربی همانند کردستان، ایلام و … اشاره کرد. 

با توجه به اینکه قیمت بادام زمینی به نسبت قسمت بالایی است اشخاص زیادی به دنبال روشی برای خرید بادام زمینی به صورت مستقیم از تولید کننده هستند تا بتوانند این دانه روغنی باکیفیت را با قیمتی مناسب‌تر از قیمت بازار خریداری کنند. 

این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده مستقیم بادام زمینی از تولید کننده به مصرف کننده است و از این طریق می‌توانید این دسته از خشکبار را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما