مرکز توزیع بادام زمینی گیلان

بادام زمینی گیلان از جمله بادام های دیگر و محصولات دیگر شمال کشور می باشد که در مناطق  گیلان کاشته میشود و بعد از فرآوری های انجام شده توسط شرکت ها توزیع میشوند به مراکز فروش مناطق مختلف برای اینکه در اختیار مردم قرار گیرد.

مرکز توزیع بادام زمینی گیلان

معرفی انواع بادام زمینی گیلان

معرفی انواع بادام زمینی گیلان  بادام زمینی گیلان مشخصه های بسیار زیادی دارد  زیرا بادام ها دارای مواد خام بسیار خوبی هستند که در اینجا به آن اشاره میکنیم.

اما برای زنان باردار مفید است زیرا در حفظ جنین آن ها و حتی جلوگیری از اضافه وزن در بارداری جلوگیری میکند و تناسب اندام آن ها را نیز حفظ می نماید.

طعم بی نظیر و به یاد ماندنی این بادام زمینی تا قبل از خشک شدن تلخ است اما با مراحل مختلف این تلخی از بین می رود و یک محصول لذیذ را در اختیار مصرف کننده می گذارد.

بادام اشرفیه گیلان مهم ترین محصول این منطقه است بخاطر خاک حاصلخیزی که دارد و مرغوب ترین بادام را در کشور عرضه میکند.

این محصول ریشه ایی یکساله دارد که اردیبهشت تا خرداد کشت میشود و شهریور تا مهر ماه برداشت میشود و اکثر مردمان این منطقه در این چندماه یه صورت های خانوادگی محصول کاشت و برداشت این محصولات از مین های خود هستند.

این بادام ها دارای انواع مواد مغذی مورد نیاز بدن و مفید برای پوست و قوای جسمانی است دارای انواع ویتامین ها که بجای مصرف دارو ها و موارد شیمیایی با استفاده از این بادام ها میتوانید تقویت پیدا کنید.

این بادام زمینی در ابتدا قابل خوردن نیست اما بعد از فرآوری هایی که بر روی ان انجام میشود آماده مصرف و بسته بندی برای مشتری ها میشود.

فروش استثنایی بادام گیلان

فروش استثنایی بادام گیلان قیمت بادام زمینی بستگی به بسته هایی دارد که توسط کارخانه ها انجام شده که باتوجه به انواع بسته ها قیمت آن ها نیز تغییر میکند.

خرید بادام گیلان را میتوانید به صورت عمده از فروشگاه ها با مغازه ها سفارش دهید یا آن ها را به صورت فله و یا بسته بندی شده خریداری کنید.

بهترین روش برای خرید بادام عمده  و بادامی که مستقیم از مزارع گیلان بیاید خرید های اینترنتی است که  تولید کننده و خرید بدون واسطه از مزارع به درب شما است.

خرید با این روش ها نه تنها سود بیشتری دارد بلکه باعث اطمینان بیشتر آن ها برای خرید بادام عالی میشود. 

بادام گیلان را میتوانید از مراکز فروش اینترنتی نیز خریداری کنید زیرا هم خدمات لازم را در اختیاراتان میگذارد هم میتوانید بسته بندی های مختلف با قیمت آن را نیز مشاهده کنید و محصولتان را متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما