صادرات بادام درختی کاغذی درجه یک

بادام درختی کاغذی یکی از محصولاتی است که بسیار علاقه مندانی را به خود اختصاص داده است. کاغذی بودن بادام اشاره به پوست و کاغذی بودن آن دارد منظور از پوست کاغذی استحکام بسیار کم پوست این بادام می باشد. به منظور عمر ۲۵ تا ۳۰ سال نهال این محصول کشت این محصول نه تنها نیاز کشور را بر طرف می کند بلکه سبب صادرات این محصول به کشور های متنوع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب زیر را بخوانید.

صادرات بادام درختی کاغذی درجه یک

بررسی ویژگی های اصلی بادام درختی کاغذی

بررسی ویژگی های اصلی بادام درختی کاغذی بادام کاغذی، بادام پوست کاغذی یا بادام منقی یکی از خشکبار پر طرفدار و خوشمزه ایران و جهان می باشد که به صورت بوداده، نمکی، خام و غیره در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد. 

به دلیل نداشتن مقاومت کافی پوسته این بادام، پوست آن به راحتی با فشار انگشت می شکند به همین دلیل است که به بادام کاغذی نام گذاری شده است.

این بادام با توجه به مقادیر زیادی ویتامینE سبب سلامت و سرزندگی و زیبایی پوست می شود همچنین مصرف این بادام به همراه شیر سبب جلوگیری از تشنگی می شود به همین دلیل مصرف این بادام به همراه شیر به روزه داران توصیه می شود.

میوه بادام دارای درخت های بومی در ایران و کشور های اطراف و به طور کل محصول بومی در آسیای مرکزی می باشد با این حال ایران در رتبه پنجم تولید بادام قرار دارد. ایتالیا و ایالت متحده آمریکا اول و دومین کشور های تولید کننده بادام کاغذی می باشند.

بادام به حد چشمگیری کلسترول را پایین می آورد، آنتی اکسیدان می باشد، جلوگیری از گرفتگی عضلانی، کمک به کاهش وزن، سرشار از انرژی، حفظ سلامت، جلوگیری از سرطان، منبع انرژی، جلوگیری از سنگ کیسه صفرا، کاهش دهنده قند خون، کاهش دهنده دیابت، تقویت عملکرد ریه، منبع اسید فولیک، منبع غیر حیوانی کلسیم، مناسب برای خانم های باردار و غیره مورد توجه است.

بادام درختی به صورت بو داده نیز مصرف می شود بادام بوداده به اندازه بادم خام مفید نیست و بهتر است که خودمان آن را بو بدهیم یا به طور کلی باید در استفاده بادام بو داده دقت کنیم بادام بو داده از فیبر زیادی برخوردار است و کالری بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد که با کمی بی توجه به مصرف این محصول می تواند افزایش وزن را به شما هدیه دهد.

صادرات بادام درختی به ترکیه

صادرات بادام درختی به ترکیه با توجه به رتبه پنجم ایران از نظر تولید بادام صادرات بادام درختی به کشور های جهان از جمله ترکیه انجام می گیرد. فروش بادام درختی در سراسر نقاط کشور به صورت خام یا بو داده صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما