تولید کنندگان بادام زمینی عسلی درجه یک

یکی از روش های بسیار رایج استفاده از مخلفات آجیل بوداده و نمکی کردن بادام زمینی ها می باشد اما به روش های دیگر می توانید طعم های بسیار متنوع خوشمزه و به یاد ماندنی بسازید. تولید کنندگان بادام زمینی به وسیله طعم دار کردن بادام زمینی محصول جدید و متنوع را تولید می کنند. این بادام زمینی عسلی در بازار به وفور یافت نمی شود اما علاقه مندان منحصر به فرد خود را دارد. 

تولید کنندگان بادام زمینی عسلی درجه یک

نحوه تولید بادام زمینی عسلی

نحوه تولید بادام زمینی عسلی برای تهیه بادام زمینی عسلی باید کره، وانیل، عسل و دارچین را در طرفی به هم می زنند و برای مدتی در ماکرویو قرار می دهند تا کره ها آب شوند. بادام زمینی ها را به صورت یک دست تفت می دهند به دلیل این که سر بادام زمینی بسیار زود می سوزد باید در تفت و یک دست بودن آن دقت کرد بعد از پهن کردن مواد روی سینی فر بادام زمینی ها اضافه می سود و در فر می پزد و در هنگام سرد شدن بادام زمینی به طور کامل به هم زده می شود تا به هم نچسبند و در کیسه پلاستیکی بسته بندی و نگهداری می شود.

از خواص بادام زمینی می توان به کاهش وزن، سلامت قلب، پیشگیری از سنگ کیسه صفرا، درمان اگزما، درمان پسوریازیس، درمان آکنه، درمان جوش، تقویت طحال، تقویت ریه، شادابی و جوان سازی پوست، درمان آفتاب سوختگی، تقویت رشد مو، لاغری، کاهش وزن، درمان دیابت، درمان قند خون، درمان سنگ صفرا، درمان سرما خوردگی، درمان یبوست، درمان چربی خون، درمان و بهبود افسردگی، درمان سرطان، درمان آلزایمر، کمک به چاقی، کمک به افزایش وزن، کمک به سلامت استخوان و غیره اشاره کرد. 

البته باید توجه کرد که برخی از افراد به این محصول حساسیت دارند و سبب خارش، تهوع، اسهال و غیره می شود. 

بادام زمینی برای برطرف کردن خستگی، کسانی که بهت زده و بی حوصله هستند، برای کودکان راشیتیسم، پوسته پوسته شدن کف دست، شوره سر، گوارتر و غیره مفید و کار آمد می باشد.

نام دیگر بادام زمینی عسلی کره بادام زمینی می باشد. این محصول طرفداران و مصرف کنندگان منحصر به فرد خود را دارد البته برخی از عموم به دلیل آلرژی و حساسیت به بادم زمینی های عسلی نمی توانند از این محصول استفاده کنند. به طور کلی این محصول به وفور در بازار یافت نمی شود.

خرید بادام زمینی عمده

خرید بادام زمینی عمده قیمت روز بادام با توجه به عرضه و تقاضا و نرخ بازار متفاوت می باشد. مسلم است که بادام زمینی عمده قیمت مناسب تری در مقایسه با مصرف بادام زمینی به صورت خورده دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما