تولیدی بهترین بادام زمینی نمکی

بادام زمینی یکی از انواع آجیل و خشکباری است که طعم خوبی دارد، سرشار از مواد مغذی است و به دلیل قیمت مناسب  تر نسبت به سایر آجیل ها مانند پسته و گردو و بادام هندی، طرفداران زیادی دارد. بادام زمینی به صورت خام، بو داده، روغن و کره بادام زمینی نیز مصرف می شود‌. بادام زمینی بو داده و نمکی به عنوان آجیل طرفداران بیشتری از بادام زمینی خام دارد. شما در این سایت می توانید تولیدکنندگان بهترین بادام زمینی نمکی را پیدا کنید.

تولیدی بهترین بادام زمینی نمکی

نحوه تولید بادام زمینی نمکی

نحوه تولید بادام زمینی نمکی

برای تولید بادام زمینی نمکی به محلول آب نمک و بادام زمینی نیاز داریم. البته نمک محلول آب نمک نباید زیاد باشد چرا که باعث شوری بادام زمینی می شود. تهیه بادام زمینی نمکی در منزل به سه روش امکان پذیر است، شما می توانید از گاز، فر و مایکروفر است. 

برای تهیه بادام زمینی نمکی با گاز، ابتدا بادام زمینی خام را درون تابه ریخته و با حرارت کم، اندکی تفت می دهیم تا رنگ آن ها کمی تغییر کند. بادام زمینی ها را مرتب هم بزنید تا یک دست برشته شوند، اگر آن ها را هم نزنید ممکن است یک طرف آن برشته نشود یا بسوزد. سپس محلول آب نمک را به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم تا آب آن خشک شود. بادام زمینی نمکی آماده مصرف است. 

برای درست کردن بادام زمینی نمکی با فر، ابتدا فر را از قبل گرم می کنیم. بادام ها را داخل سینی فر ریخته و ده تا پانزده دقیقه در فر می گذاریم تا برشته شوند. سپس محلول آب نمک را به آن اضافه کرده، مجدد در فر قرار داده تا بادام زمینی ها خشک شوند.

برای  تهیه بادام زمینی نمکی با مایکروفر، بادام ها را درون ماکروفر قرار می دهیم. برای برشته شدن آن ها ۵ دقیقه زمان کافی است. پس از اضافه کردن محلول آب نمک دوباره بادام زمینی ها را در مایکروفر قرار می دهیم تا خشک و آماده مصرف شوند.

بوی برشتگی بادام زمینی را پس از ۴، ۵ دقیقه می توان حس کرد. برای تهیه بادام زمینی نمکی نباید خیلی به آن ها حرارت داد، چون زیاد می پزند.

اطلاع از عوامل موثر بر قیمت بادام زمینی

اطلاع از عوامل موثر بر قیمت بادام زمینی

عواملی نظیر ریز و درشت بودن بادام زمینی، طعم و حتی شهر محل تولید آن از عواملی هستند که بر قیمت بادام زمینی تاثیر می گذارند‌. انواع بادام زمینی خام، نمکی، بادام زمینی طعم دار مانند سرکه ای،  بادام زمینی با پوست و بدون پوست و بادام زمینی غلاف دار در این سایت عرضه می شوند‌. شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی در این سایت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما