تولیدی انواع بادام زمینی طعم دار

بادام زمینی، جزو خوراکی های بسیار مفید و پر طرفدار می باشد ولی هستند افرادی که طعم اصلی بادام زمینی را دوست ندارند به همین دلیل روی به مصرف بادام زمینی طعم دار آورده اند.

برخی از شرکت ها اقدام به تولید بادام زمینی طعم دار نموده و به نوعی مرکز توزیع آجیل و خشکبار طعم دار محسوب می شوند.

تولیدی انواع بادام زمینی طعم دار

آشنایی با انواع طعم بادام زمینی

آشنایی با انواع طعم بادام زمینی بادام زمینی های روکش دار انواع مختلفی دارند، در واقع تولید کنندگان بادام زمینی در تهیه ی این محصول تمامی سلایق را در نظر می گیرند. به عنوان مثال بادام زمینی باربیکیو، بادام زمینی با روکش پنیری و بادام زمینی تند فلفلی، طعم های دیگری نیز مانند سرکه نمکی، کچاپ، کاری و یا پیاز و جعفری نیز در بازار موجودند ، که طرفداران خاص خود را دارند.

در صنعت آجیل و خشکبار طعم دار کردن آجیل ایده ای نو  می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته و سود آوری بسیار بالایی برای فروشندگان آن به همراه داشته است.

بادام زمینی علاوه بر طعم خوبش خواص بسیار زیادی دارد به عنوان مثال این خشکبار سرشار از ویتامین ای است که مصرف روزانه ی آن تا حد زیادی نیاز بدن به این ویتامین را تامین می کند.طی تحقیقات به عمل آمده توسط دانشمندان افرادی که طی هفته حداقل 4 مرتبه بادام زمینی را مصرف می نمایند، کمتر در معرض سکته ی قلبی قرار می گیرند.

قیمت روز بادام زمینی

قیمت روز بادام زمینی قیمت بادام زمینی به عوامل مختلفی بستگی دارد، این که بادام زمینی از چه محلی تهیه شود چه کیفیتی داشته باشد خرید به صورت عمده باشد یا جزئی، خرید را به صورت فله ای انجام می دهیم یا بادام های بسته بندی شده را خریداری می کنیم ، کاملا روی قیمت آن تاثیرگذار است. همان طور که می دانید آستانه اشرفیه یکی از مراکز اصلی تولید بادام زمینی در کشورمان می باشد تقریبا نیاز هشتاد درصد بازار کشور ما به بادام زمینی را آستانه تامین می کند.مسلما با خرید هر محصولی از مرکز تولید آن می توان خریدی مقرون به صرفه را تجربه کرد.

به صورت کلی بادام زمینی های تولید شده در شمال کشور هم  کیفیت بالاتری دارند و هم ارزان تر هستند.شغل بسیاری از افراد در شمال کشور کشت و فروش بادام زمینی و محصولات بدست آمده از آن مانند کره ی بادام زمینی است.

بسیاری از مراکز توزیع و تولیدکننده های بادام زمینی امکان خرید اینترنتی این محصول را برای مشتریان خود فراهم کرده اند تا افرادی که امکان مراجعه ی حضوری برای خرید این محصول را به هر دلیلی ندارند، به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.این نوع خرید به دلیل حذف رفت و آمدها سبب صرفه جویی در هزینه و وقت مشتریان نیز می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما