بازار فروش خلال بادام درختی فله

خلال بادام درختی یکی از فرآورده های بسیار پرطرفدار بادام درختی شیرین می باشد، که ارزش تغذیه ای این محصول با خود بادام برابری می کند. خلال بادام درختی فله ای و بسته بندی شده توسط کارخانه های تولیدی آن روانه بازار فروش می گردد و تمام مراحل فرآوری آن تحت نظر وزارت بهداشت می باشد.

بازار فروش خلال بادام درختی فله

کیفیت انواع خلال بادام درختی فله

کیفیت انواع خلال بادام درختی فله کشت و پرورش درخت بادام از دیرباز در ایران مرسوم بوده است. مقاومت این درخت به شرایط نیمه خشک، از دلایل اصلی توسعه این میوه در ایران می باشد. این محصول هم به صورت تازه و هم فرآورده های حاصل از آن مصرف بالایی در کشور دارد. خلال بادام یکی از این فرآورده های بادام درختی محسوب می گردد، که برای تهیه به کارخانجات مربوطه منتقل می شود. معمولا بادام هایی که سنگی می باشند برای این کار انتخاب می شوند، زیرا از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشند، هم چنین درصد دو قلوزایی در آن ها باید کم باشد تا محصول تولید شده با کیفیت باشد.

در مراحل ابتدایی فرآوری این محصول اول از همه مرحله پوست شکنی انجام می گیرد. مغز کردن بادام به وسیله ماشین های پوست شکن و جدا کن انجام می شود، سپس مرحله سفید کردن انجام می گیرد که در آن پوست قهوه ای روی مغز را جداسازی می کنند، برای این کار مغز ها را در آب گرم ۸۰ درجه سانتی گراد فرو می برند و سپس آن ها را به آب سرد انتقال داده و پوست کاملا جدا می شود. در گام بعدی خلال ها هنوز مرطوب بوده و برای خشک کردن به نقاله های خشک کن فرستاده می شوند. در گام آخر با استفاده از دستگاه های مدرن انواع خلال بادام را در سایز های مختلف خرد و ایجاد می کنند.

خلال بادام مخصوص مصارف شیرینی پزی می باشد که به منظور تزئین انواع کیک ها و هم چنین برای طعم دادن به شیرینی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این در آشپزی نیز کاربرد دارد و برای تهیه خورشت خلال که غذای سنتی استان کرمانشاه می شود مورد استفاده قرار می گیرد. خانم هایی که می خواهند صورت توپر و چاقی داشته باشند می توانند با مصرف این فرآورده خوشمزه به پر شدن صورت خود کمک کنند.

قیمت روز خلال بادام درختی فله

قیمت روز خلال بادام درختی فله قیمت خلال بادام درختی تولیدی بر اساس فاکتور های گوناگونی متغیر می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت بادامی که از آن تولید شده و هم چنین درصد شکستگی خلال ها حین فرآوری اشاره کرد. خلال بادام درختی اگر توسط عرضه کنندگان آن به صورت فله خریداری گردد، در نتیجه با قیمت نازل تری این خشکبار به دست مصرف کننده می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما