بازار خرید بادام زمینی صادراتی

بادام زمینی صادراتی به عنوان یک خشکبار مفید و پر خاصیت دارای کیفیت بسیار مطلوبی بوده و از بهترین های حوزه خود در جهان به شمار می رود. برای تهیه انواع با کیفیت این محصول و در قیمت مناسب می توان از نمایندگی های مجاز اقدام کرد.

بازار خرید بادام زمینی صادراتی

کیفیت انواع بادام زمینی

کیفیت انواع بادام زمینی بادام زمینی در سراسر جهان به عنوان یک میان وعده مفید و با ارزش غذایی بسیار بالا مصرف می شود. در میان بادام زمینی های موجود، بادام زمینی های ایرانی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. 

بادام زمینی در انواع مختلفی وجود دارد که  تعدادی از معروف ترین آن می توان به بادام زمینی برشته، بادام زمینی خام، بادام زمینی شور، بادام زمینی برشته شور، بادام زمینی خراسانی، بادام زمینی آستانه اشرفیه، بادام زمینی گیلان، بادام زمینی چینی و… اشاره کرد. 

ارزان ترین نوع بادام زمینی که همان بادام زمینی چینی است از کیفیت پایینی برخوردار است. در مقابل بادام زمینی چینی، می توان از بادام زمینی اصلح شده آستانه اشرفیه نام برد که یکی از انواع بسیار مرغوب بادام زمینی در کشور محسوب می شود. این نوع از بادام زمینی طعم بسیار مطلوب و کیفیت بالایی دارد و به دلیل داشتن ظاهر زیبا و کیفیت طعم مناسبی که دارد در بین بادام زمینی های داخلی و خارجی از بهترین نوع بادام زمینی میباشد و نوع درجه یک آن محسوب میشود.

عموما تشخیص باذام زمینی درجه یک ممکن است مقداری سخت باشد زیرا مشخصه های زیادی وجود دارد تا بتوان به آن درجه یک گفت اما بادام زمینی های دیگری هم وجود دارند که بسته یکدستی و تازگی آنها میتوان از رقبای بادام زمینی آستانه برشمرد.

مراحل صادرات انواع بادام زمینی

مراحل صادرات انواع بادام زمینی فروش بادام زمینی با قیمت های متنوعی در بازار شهرهای مختلف انجام میگیرد چرا که این خوراکی خوشمزه در انواع مختلفی وجود دارد.

کشور ما در زمینه ی تولید خشکبار، جایگاه ویژه ای دارد. در بازار تجارت خشکبار ایران، صادرات بادام زمینی از بخش های پر رونق میباشد. بادام زمینی پس از طی مراحل لازم از بهترین گونه ها انتخاب شده و در بسته بندی مناسب آماده صادرات میشوند.از کشورهایی که به عنوان خریدار بادام زمینی ایران شناخته شده اند میتوان به ارمنستان، جمهوری آذربایجان، روسیه، قزاقستان، اوکراین، ترکمنستان و کویت نام برد.

این صادرات بالای بادام زمینی نمایانگر خواص بی نظیر و کیفیت محصول ایرانی است. قیمت روز بادام زمینی در بعضی از سایت های ایران به صورت دقیق وجود دارد که هر کدام بسته به درجه مرغوبیت آن متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما