پخش بادام درختی قزوین ارزان قیمت

آجیل ها یکی از بهترین خشکبار ها و البته مغذی ترین مواد طبیعی هستند که تنوع بالایی داشته و یکی از آن ها، بادام درختی قزوین است. مجموعه ما، یکی از برترین پخش کننده بادام درختی این شهر در کشور بوده که اقدام به فروش آن به قیمتی ارزان تر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ویژگی های این نوع بادام و همچنین خرید آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پخش بادام درختی قزوین ارزان قیمت

ویژگی های بادام درختی قزوین چیست؟

ویژگی های بادام درختی قزوین چیست؟ بادام درختی نوعی میوه است که برای اولین بار در آسیا مرکز کشت شد و بعد از آن به سرعت مورد توجه قرار گرفته و به سایر قاره ها و کشور ها نیز فرستاده شد.

از جمله ویژگی های بادام درختی قزوین، کشیده بودن بادام ایت و جزو ارقام درشت بادام در ایران و خاورمیانه به شمار می آید.

پوسته خارجی آن نسبت به سایر گونه ها که بسیار سفت و نشکن است، پوک تر بوده و به راحتی شکسته می شود و این نی توان کار استخراج آن را آسان تر کند.

پوست بادام قزوینی دارای رنگ قوه ای مایل به روشن بوده و ضخامت کمتری دارد که سبب هضم آن می گردد.

گذشته آن کاملا سفید و سفت بوده و طعم بسیار مطلوبی دارد و حتی می توان گفت که اندکی نیز روغنی تر است که طعم آن را لذیذ تر می کند.

می توان گفت که تنها حدود دو درصد این نوع بادام ها تلخ بوده و مابقی مصارف خوراکی دارد.

از جمله بادام هایی است که درون پوسته خارجی آن معمولا به جای یک بادام دو عدد بادام رشد کرده که از لحاظ اقتصادی بسیار ارزشمند است.

اکثر میوه های آن سالم مانده و کمتر آفتی وجود دارد که بتواند به میوه آن نفوذ کند.

درخت این بادام در برابر گرما و سرمای زیاد دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و این سبب می شود که تغییرات ناگهانی اقلیمی سبب از بین رفتن محصول نگردد.

اطلاع از قیمت روز بادام درختی

اطلاع از قیمت روز بادام درختی بادام درختی بسیار مغذی بوده و می تواند طیف مختلفی از بیماری ها از ضعف بینایی گرفته تا درد استخوان ها را درمان کند و به این ترتیب میزان مصرف آن بالا رفته و تولید نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

قیمت بادام درختی به کیفیت آن، ارقام ریز یا درشت آن، نوع بادام و غیره بستگی دارد.

متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت روز بادام و همچنین خرید بادام ارزان، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما و مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما