مرکز پخش پسته آمریکایی ممتاز

خشکبار ها خاصیت بسیار زیادی دارند و کشور های مختلفی انواع خشکبار را تولید می کنند، پسته یکی از پر خاصیت ترین و خوش طعم ترین خشکبار است و یکی از پسته های ممتاز، پسته آمریکایی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورت تمایل به خرید پسته خوب و با کیفیت به فروشگاه واقع در مرکز پخش پسته آمریکایی مراجعه نمایید و محصولی بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

مرکز پخش پسته آمریکایی ممتاز

تشخیص پسته آمریکایی اصل

تشخیص پسته آمریکایی اصل

برای آنکه پسته آمریکایی اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید باید اطلاعات و ترفند های تشخیص پسته را بدانید تا با استفاده از آنها پسته ای اصل و مرغوب خریداری کنید.

در هنگام خرید پسته توجه داشته باشید که مغز پسته درشت باشد و برای فهمیدن این موضوع چند عدد پسته را در مشت خود بگیرید و سپس با تکان دادن آن اگر صدای مغز پسته می آمد یعنی ریز است و به دیواره خود می خورد.

باید توجه داشته باشید که مغز پسته را تست کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید زیرا برخی تولید کنندگان پسته ها را به انواع پودر مانند نشاسته آغشته می‌کنند و با تست کردن و خوردن آن ها مشخص می شود.

پسته های تازه، رنگ استخوانی روشنی دارا می باشند و پسته کهنه و نامرغوب دارای رنگی استخوانی تیره است.

پسته آمریکایی اصل به هیچ عنوان تلخ، تند و بد مزه نیست و بسیار خوش طعم و خاص می باشد. در صورتی که طعم پسته، هرچند کم متفاوت از پسته واقعی باشد یعنی پسته تازه و اصل نیست.

پسته های اصل آمریکایی کاملا درشت هستند و همچنین خندان هستند، به طوری که مغز پسته کاملا مشخص است و در آوردن مغز این‌نوع پسته ها بسیار آسان است.

در صورت خرید پسته آمریکایی بو داده و مزه دار شده، توجه کنید که این عمل مزه دار شدن در شرایط مناسب و با استفاده از مواد طبیعی صورت گرفته باشد، زیرا در غیر این صورت نه تنها مصرف پسته خاصیتی ندارد،بلکه به دلیل استفاده از مواد مصنوعی می تواند مضر و سرطان زا نیز باشد و برای تشخیص این مورد می بایست پسته را بین دستمالی نخی قرار دهید و فشار دهید در صورتی که پسته رنگ‌دهد یعنی از رنگ های غیر طبیعی استفاده شده است و در غیر این صورت از رنگ های مجاز مانند زعفران در تولید و طعم این پسته ها استفاده شده است.

قیمت روز انواع پسته

قیمت روز انواع پسته

اگر به دنبال خرید پسته ای مرغوب، با کیفیت، اصل و خوش طعم هستید برای کسب اطلاعات از  نحوه تولید پسته ممتاز و همچنین قیمت روز پسته در انواع مختلف،به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما