مرکز فروش خلال بادام زمینی فله

مجموعه بادام سازان با فراهم آوردن خلال بادام زمینی فله اقدام به فروش محصولات خود به صورت عمده نموده است. فروش بدون واسطه خلال بادام منجر به کاهش قیمت تمام شده خلال بادام و در نتیجه سود بیشتر مشتری می گردد. انواع خلال بادام زمینی و خلال بادام درختی در حجم های گوناگون و بسته به نیاز مشتری در این مرکز عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی بازار خلال با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.
مرکز فروش خلال بادام زمینی فله

مشخصات انواع خلال بادام زمینی فله

مشخصات انواع خلال بادام زمینی فله خلال بادام زمینی در بسته بندی های مختلفی آماده می شود که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود بسته مورد نظر را خریداری نمایند. خلال بادام از بادام زمینی تازه که از درخت چیده می شود به دست می آید. بادام زمینی تازه پس از خلال شدن توسط دستگاه های مخصوص و ترکیب شدن با انواع ادویه به خلال بادام زمینی تبدیل می شود. لازم به ذکر است که بسته بندی های خلال بادام زمینی از 500 گرم تا 1000 گرم و یا بیشتر متغیر است. از خلال بادام زمینی می توان در آشپزی و به منظور طعم دار کردن یا تزیین انواع غذا استفاده نمود.

این محصوص علاوه بر مصرف خوراکی مصرفی دارویی نیز دارد و بسیاری از افراد از آن برای درمان بیماری های گوناگون استفاده می کنند. خلال بادام زمینی می تواند به صورت بو داده و یا خام باشد. برای تهیه خلال بو داده آن را همراه با ادویه های دیگر تفت می دهند اما برای تهیه خلال خام این کار انجام نمی شود. خلال بادام زمینی ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و حاوی انواع ویتامین ها مانند E و همچنین فیبر و کلسیم است. این محصول با دارا بودن کلسیم و فیبر می تواند برای تقویت دستگاه گوارشی و استخوان ها مفید واقع شود. لازم به ذکر است که طبع بادام زمینی گرم بوده و قابل مصرف همراه با غذا های دارای طبع سرد می باشد.

تولید انواع خلال بادام زمینی فله

تولید انواع خلال بادام زمینی فله خلال بادام زمینی یکی از بهترین خلال های تولید شده است زیرا تهیه آن بسیار آسان بوده و خواص و کاربرد های فراوانی دارد. تولید خلال بادام زمینی با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد. انتخاب بادام زمینی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بادام زمینی های استاندارد راحت تر توسط دستگاه ها خلال می شوند. این مجموعه بهترین بادام زمینی های خام را برای خلال انتخاب کرده و به منظور تولید آن ها تمامی استاندارد ها و نکات بهداشتی را رعایت می نماید. این مجموعه به منظور جلب رضایت مشتریان گرامی هر دو نوع خلال خام و بو داده را تولید و عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما