مرکز فروش بادام زمینی مغان ممتاز

دشت مغان واقع در اردبیل بوده و به تازگی قطب کشت بادام زمینی در ایران به حساب می‌آید این رکورد قبلاً دست آستانه اشرفیه بوده است.‌

از آنجا که بادام زمینی مغان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است فروشندگان سراسر کشور حتما از این نوع محصول در فروشگاه خود داشته و مردم از آن استقبال زیادی می کنند.

فروشگاه های اردبیل بزرگترین مراکز فروش این محصول می باشند و وجود عمده این محصول در مغان سبب ایجاد اشتغال در این شهر شده است. 

مرکز فروش بادام زمینی مغان ممتاز

بررسی کلی بادام زمینی مغان

بررسی کلی بادام زمینی مغان

دانه های بادام زمینی دارای ۳۰ تا ۵۰ درصد روغن و ۲۵ درصد پروتئین می باشد.

تولید بادام زمینی در دشت مغان به دلیل آنکه موقعیت مناسبی برای کشت این محصول می باشد سبب شده تا باغداران زیادی به کاشت این محصول روی بیاورند، همین امر سبب شده که بیشتر زمین های زراعی دشت مغان به زیر کشت بادام زمینی برود.

بادام زمینی دشت مغان نسبت به بادام زمینی های دیگر خشک تر بوده و همین سبب می شود تا محصول سبک تر بوده و در قیمت آن  تاثیر  مثبتی دارد  و همینطور  باعث ماندگاری بیشتر محصول می شود، این محصول درشت تر بوده و طعم ویژه ای نسبت به سایر بادام زمینی های کشت شده در مناطق دیگر و این سبب شده تا این محصول مهمان پسند تر باشد. 

در صورتی که افراد بخواهند محصول را بصورت عمده تهیه کنند بهتر است در زمان برداشت با باغ داران بادام زمینی در تماس بوده و محصول ان ها را بصورت عمده برای خود خریداری کنند. 

خرید بادام زمینی خام از باغ داران و یا خرید بو داده این محصول از شرکت های مربوطه بصورت عمده برای خریدار و فروشنده بهتر و به صرفه تر می باشد.

اطلاع از قیمت روز بادام زمینی

اطلاع از قیمت روز بادام زمینی

قیمت روز بادام زمینی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله آن می توان به زمان خرید این محصول اشاره کرد ، در صورتی که در زمان برداشت محصول و ان را بصورت عمده خریداری کنیم میتوانیم با قیمت بهتری آن را داشته باشیم. 

از آنجا که چند سالی ست بادام زمینی دشت مغان به یکی از بهترین بادام زمینی های موجود در بازار تبدیل شده است، قیمت این محصول در این شهر ارزان تر  و بصرفه تر است چرا که کشت این محصول در این شهر زیاد بوده و طرفداران زیادی دارد.‌

در صورتی که ما بخواهیم این محصول را  بصورت فله خریداری کنیم میتوانیم مستقیما و بدون حضور واسطه آن را از باغداران تهیه کنیم که این امر سبب کمتر شدن هزینه خرید این محصول می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما