مرکز عرضه خلال بادام زمینی بسته بندی

بادام زمینی بوته و میوه ای است که بومی آمریکای جنوبی می باشد . اما در مناطق بسیاری از کره زمین نیز کشت می شود و اصل آن برای کشور برزیل است . بزرگترین کشورهای تولید کننده بادام ، ایالات متحده امریکا و اسپانیا هستند . خلال بادام زمینی  بسته بندی از خشکبار آماده ای می باشد که در آشپزی بسیار کاربرد دارد و با آن می توان غذا های خوشمزه ای از جمله خورشت خلال بادام پخت که در ادامه از آن صحبت  می کنیم.

مرکز عرضه خلال بادام زمینی بسته بندی

استفاده از خلال بادام زمینی در غذاهای ایرانی

استفاده از خلال بادام زمینی در غذاهای ایرانی

بادام زمینی گیاهی غنی از پروتئین است و دارای آمینو اسید های ضروری بدن می باشد. 100 گرم بادام زمینی  دارای 567 کالری ، 49 گرم چربی ، 705 میلی گرم پتاسیم ، 16 گرم کربوهیدرات ، و 26 گرم پروتئین است. 

خواص بادام زمینی : 

1 ) کاهش وزن : مصرف بادام زمینی با توجه به انرژی بالایی که دارد می تواند با حفظ وزن مطلوب باعث جلوگیری از افزایش وزن شود. 

2 ) سلامت قلب : بیماری قلبی یکی از دلایل مهم مرگ و میر در سراسر جهان است . خوردن آجیل به ویژه بادام زمینی می تواند تاثیر به سزایی در سلامت قلب داشته باشد. و مواد مغذی ای که دارد برای قلب مفید است .

3 ) پیشگیری از سنگ کیسه صفرا : سنگ های کیسه صفراوی تقریبا ده تا بیست و پنج درصد از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می دهد. مصرف مکرر بادام زمینی خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا را در مردان و زنان کاهش می دهد. 

4 ) بادام زمینی مسکن بلغم است  سینه و سرفه است و برای بهبود این نوع درد ها کافی است.

5 ) بادام زمینی مرطوب کننده معده است و برای درمان سودا مفید است و نرم کننده سینه است  

6 ) بادام زمینی برای درمان مو و شوره سر بسیار مفید و درمان بخش است. و بهتر است قبل از استحمام استفاده شود.

7 ) خانم های باردار در روز باید ۱۰ الی ۱۵ دانه بادام زمینی مصرف کنند این خوراکی بر طرف کننده خستگی است و برای سلامتی بسیار مفید است. و همچنین در درمان گواتر تاثیر به سزایی دارد.

خرید ارزانترین خلال بادام زمینی

خرید ارزانترین خلال بادام زمینی قیمت خلال بادام در مراکز فروش عمده ان ارزانتر است بهترین خلال بادام در این مراکز تولید می شود و بادام زمینی اگر چه در ایالات متحده بسیار طرفدار دارد و در وعده های غذایی جایگاه ویژه ای دارد و هنوز در ایران آنچنان  طرفدار ندارد ولی باز هم مصرف کننده خود را دارد و جای خود را در بازار باز کرده است. و قیمت به صرفه تری هم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما