مرکز عرضه بادام زمینی کیلویی ارزان

بادام زمینی نام های دیگری مانند بادام کوهی یا پسته دارد و بومی کشور برزیل است و از آنجا به نقاط مختلف جهان منتقل شده است، دارای بوته ها و درختچه های سالانه 30 تا 50 سانتی متری می با شد.
معمولا بادام زمینی کیلویی به بازار عرضه می شود.

مرکز عرضه بادام زمینی کیلویی ارزان

خواص اصلی انواع بادام زمینی

خواص اصلی انواع بادام زمینی از بادام زمینی به عنوان آجیل خام یا بو داده استفاده می شود، علاوه بر این، از بادام زمینی کیلویی برای تهیه، آرد بادام زمینی، کره بادام زمینی، روغن بادام زمینی استفاده می شود.
بادام زمینی با طبیعتی گرم دارای مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها، ویتامین های گروه B  ویتامین C، ویتامین A، پتاسیم، منگنز، مس، کلسیم، منیزیم، آهن و روی می باشد.

به خاطر داشتن مواد مغذی زیاد که در بالا از آن ها نام بردیم، دارای خواص اصلی زیادی مانند:

  • درمان مشکلات پوست و مو مانند، درمان اگزما و پسوریازیس، درمان آکنه، درمان آفتاب سوختگی، درمان زخم ها و کبودی های روی پوست، تقویت و افزایش رشد مو، درمان طاسی و غیره…
  •  سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه که برای رشد نوزادان و کودکان مفید است.
  • دارای فیبر زیاد که به بدن کمک می کند سموم را از بین ببرد و با کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن شود.
  • با افزایش چربی و سوخت و ساز کربوهیدرات به کاهش قند خون در افراد دیابتی کمک می کند.
  • با پاکسازی کبد و کاهش چربی کبد به درمان بیماری کبد چرب کمک می کند.
  • پلی فنول (یک ماده شیمیایی موجود در گیاهان) موجود در بادام زمینی خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، بیماری قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد.
  • تریپتوفان یک آمینو اسید اساسی در تغذیه انسان، در بادام زمینی وجود دارد که باعث افزایش سروتونین خون شده و به درمان افسردگی کمک می کند.

قیمت روز انواع بادام زمینی

قیمت روز انواع بادام زمینی دلایل زیادی بر قیمت روزانه بادام زمینی تاثیر می گزارد مانند،قیمت بادام زمینی خام خریداری شده از کشاورزان معمولا هر ساله دچار تغیرات و نوساناتی می شود، هزینه حمل و نقل به شرکت های فرآوری کننده و از سپس انجام به فروشگاه ها و نمایندگی ها می تواند هزینه و قیمت روز بادام زمینی فرآوری شده را برای مشتری افزایش یا کاهش دهد.
ولی در کل خرید بادام خام ارزان تر از بادام زمینی خشک شده و فراوری شده بوده و همچنین با پوست یا بدون پوست بودن بادام زمینی نیز بدون تاثیر نخواهد بود.
یکی از بهترین راه های خرید بادام زمینی ارزان خرید از فروشگاه های آنلاین می باشد که در کمترین زمان،با کیفیت ترین و کم هزینه ترین محصول را در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما