مرکز خرید پسته چینی وارداتی

مرکز خرید پسته چینی وارداتی، این محصول را با درجه کیفی بسیار بالایی به مشتریان عرضه می کند. این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. جهت خرید این محصول وارداتی، می توانید از طریق وب سایت اینترنتی یا شماره های درج شده در پایین صفحه، با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید و پسته با کیفیت را با قیمتی مناسب و ویژه از این مرکز دریافت کنید.

مرکز خرید پسته چینی وارداتی

ویژگی های پسته چینی چیست؟

ویژگی های پسته چینی چیست؟ پسته یکی از آجیل و خشکبار بسیار محبوب در بین مردم می باشد که آهن بسیار فراوانی دارد. پسته انواع مختلفی دارد. یکی از گونه های این محصول، پسته چینی می باشد.  درخت این پسته بسیار مقاوم و پر رشد است و همانطور که از اسمش مشخص است، محصول کشور چین می باشد.
این درخت در شرایط آب و هوایی گرم و خشک رشد می کند و مقاومت خوبی به گرما دارد. از ویژگی های پسته چینی می توان به طعم و مزه خوب آن اشاره کرد. همچنین دانه های آن ریز می باشد و در هر کیلو میزان زیادی جای می گیرد که از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد.
پسته چینی معمولا بدون آفت است از این در تولید آن از کود های شیمیایی استفاده نمی شود. از این رو، محصولی طبیعی می باشد.
با توجه به اینکه درخت پسته چینی از مقاومت بالایی برخوردار است، می تواند گیاه خوبی برای رشد در کشور باشد زیرا نگهداری آن آسان می باشد
معمولا از این محصول به دلیل رنگ زیبایی که دارد، به عنوان گیاهان زینتی استفاده می شود. همچنین از پسته های آن می توان روغن برای سوخت های زیستی، تولید کرد و چوب آن برای تهیه لوازم چوبی می باشد.
رنگ این پسته معمولا استخوانی می باشد و رنگ پوسته اصلی آن قرمز است. این محصول به صورت خام و بوداده مصرف می شود. معمولا چون محصول وارداتی می باشد، بیشتر به صورت بوداده و نمکی در کشور موجود می باشد. مغز پسته به رنگ قرمز می باشد و تقریبا 90 درصد از پسته پر و بدون پوچ بودن است.
پسته های چینی معمولا زود رس هستند و محصول مناسبی برای صادرات می باشد. با توجه به اینکه پسته های تولید شده در کشور ما از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار است، از این رو واردات این پسته به اقتصاد کشور  کمک می کند.

خرید بهترین انواع پسته

خرید بهترین انواع پسته تولید پسته درجه یک در کشور توسط کشاورزان کاربلد و با تجربه انجام می شود از این رو محصولی با کیفیت به دست می آِد. جهت خرید پسته ارزان قیمت در انواع مختلف می توانید، به وب سایت ما مراجعه نمایید و نوع آن را با حجم دلخواه، بدون محدودیت انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما