فروش ویژه بادام درختی تازه

فروش ویژه بادام درختی تازه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود. بادام درختی یکی از مغز های مقوی و پر خاصیت می باشد. مغز بادام بیضی شکل می باشد که یک طرف آن نوک تیزی دارد. روی مغز این میوه دارای پوست نازکی است و خودش هم رنگ سفیدی دارد. این محصول طعم شیرین و خوشمزه ای دارد.

فروش ویژه بادام درختی تازه

خواص اصلی بادام درختی تازه بر سلامتی

خواص اصلی بادام درختی تازه بر سلامتی

خواص اصلی بادام درختی تازه بر سلامتی شامل گزینه های زیر می شود:

  • مصرف این محصول باعث کاهش کلسترول خون می شود که این به نوبه خودش باعث شده بتوان از بیماری های قلبی جلوگیری کرد. چون چربی های موجود در آن از نوع غیر اشباع می باشد.
  • بادام درختی منبع ویتامین E می باشد که این نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود و می تواند از انواع بیماری هایی مانند سرطان، آلزایمر و بیماری های قلبی جلوگیری کند.
  • از گرفتگی عضلات جلوگیری می کند چون دارای منیزیم و پتاسیم می باشد.
  • برای کاهش وزن مفید است چون تحقیقات نشان می دهد کسانی که حداقل دو بار در هفته آجیل مصرف می کنند نسبت به کسانی که اصلا آجیل مصرف نمی کنند وزن کمتری دارند.
  • برای افزایش انرژی بدن فوق العاده می باشد. علت این امر به دلیل وجود ویتامین ها و پروتئین ها می باشد.
  • کلسیم و فیبر این محصول می تواند از سرطان روده بزرگ جلوگیری کند. علاوه بر این اسید فولیک این محصول می تواند از سرطان دهانه رحم جلوگیری کند.
  • برای جلوگیری از قند خون و دیابت می توان از این محصول استفاده کرد. کلسیم، منیزیم و چربی های غیر اشباع و سایر مواد مغذی باعث شده ما با مصرف این محصول بتوانیم به استحکام استخوان ها کمک فراوانی کنیم.

قیمت روز انواع بادام درختی

قیمت روز انواع بادام درختی

قیمت روز بادام درختی بسته به کیفیت و شرایط بازار متفاوت می باشد. علاوه بر این هزینه های تولید هم روی قیمت تاثیر گذار می باشد.

تولید بادام درختی با بهترین کیفیت توسط باغداران و کشاورزان عزیز کشور مان انجام می شود و به دو صورت مغز و با پوست استخوانی عرضه می شود.

درخت بادام زمینی بسیار مقاوم می باشد و می تواند با رطوبت و آب کم رشد خوبی داشته باشد. میوه این درخت پوست سبز و سختی دارد که پوشیده از کرک می باشد. داخل پوست سبز آن بادام وجود دارد که دارای پوست استخوانی می باشد. با رسیدن میوه پوست سبز روی آن خشک و سیاه می شود و از آن جدا می گردد.

با مصرف این محصول می توان بیماری های تنفسی و ریوی مانند تنگی نفس، برونشیت مزمن و امفیزم را درمان کرد. علاوه بر این، این محصول دارای سلنیوم می باشد. که نوعی آنتی اکسیدان است و برای سلامتی انسان فوق العاده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما