فروشندگان انواع پسته مرغوب ارزان قیمت

آجیل ها یکی از متداول ترین میان وعده های مورد استفاده در بین ایرانیان بوده که انواع مختلفی داشته و یکی از آن ها، پسته است.

پسته ها از لحاظ کیفیتی با هم دارای تفاوت هایی هستند و نوع درجه یک آن همان پسته مرغوب است که انواع مختلفی داشته و برخی فروشندگان آن اقدام به فروش پسته مرغوب  ارزان قیمت کرده اند.

فروشندگان انواع پسته مرغوب ارزان قیمت

مشخصات پسته مرغوب چیست؟

مشخصات پسته مرغوب چیست؟

پسته میوه ای کوچک همراه با دو نوع پوسته خارجی و درونی است که از درختی به همین نام به وجود می آید.

انواع مختلفی از پسته ها با کیفیت های متفاوت در بازار ها عرضه می شود که برای تهیه نوع مرغوب آن باید به برخی مشخصات آن ها توجه کرد.

یکی از بارز ترین مشخصات نوع مرغوب آن، سر باز بودن اکثر پسته ها است که معمولا به آن ها پسته خندان گفته می شود.

پسته های مرغوب کاملا یکدست بوده و می تواند ارقام ریز و یا درشت داشته باشد.

پوسته آن بدون هیچ گونه آفت و یا سیاهی بوده و رنگ کرمی دارد، در صورتی که سیاه باشد به معنای نفوذ آفت به درون میوه خواهد بود.

رنگ پوسته خارجی باید حتما کرمی رنگ باشد اما در صورتی که از زمان ماندگاری آن مدت زمان بسیاری گذشته باشد، رنگ آن مایل به زرد خواهد بود که نشان دهنده کهنگی محصول است.

طعم آن بسیار مطلوب بوده و در صورتی که شرایط نگهداری آن مطلوب باشد به هیچ وجه دارای طعم های ثانویه که نشان دهنده کهنگی و یا نفوذ رطوبت به آن است را نخواهد داد.

پسته رایحه خاصی ندارد اما در صورتی که از کیفیت لازم برخوردار نباشد، ممکن دارای رایحه نا مطبوعی باشد.

رنگ گوشته پسته مرغوب سبز رنگ بوده و در مواردی مایل به زرد است، همچنین دارای پوست نازکی است که در قسمت هایی به رنگ صورتی پر رنگ و در قسمت های دیگر سبز رنگ است و قسمت انتهایی آن دارای بخش ضخیم تری بوده که مصارف خوراکی ندارد.

تولید کنندگان انواع پسته ارزان

تولید کنندگان انواع پسته ارزان پسته ها می توانند قیمت ارزان تری داشته باشند و می توان گفت که قیمت فروش پسته به طور معمول به تولید کننده آن بستگی دارد، به طوری که در شرکت ما تولید کنندگان انواع پسته آن را به شکل ارزان ارائه می نمایند.

برای خرید پسته ارزان راه های زیادی وجود دارد، با این حال آسان ترین و بهترین راه آن تهیه از خود تولید کنندگان است چرا که واسطه بین مشتری و تولید کننده حذف می گردد و قیمت آن در مقایسه با سایر خرید ها ارزان تر حساب خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما