عرضه کننده خلال بادام درختی اعلا

خلال بادام یکی از مهم ترین فرآورده های بادام درختی می باشد که در کیفیت و سایز های مختلف در بازار فروش موجود می باشند. خلال بادام درختی اعلا، از بادام های مرغوب تهیه می گردد از این رو از طعم و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. عرضه کنندگان، انواع خلال بادام را به صورت عمده از طریق این مرکز روانه بازار های داخلی و خارجی می کنند.

عرضه کننده خلال بادام درختی اعلا

مشخصات مهم خلال بادام درختی اعلا

مشخصات مهم خلال بادام درختی اعلا بادام درختی از محبوب ترین میوه ها بین مردم سراسر دنیا می باشد که به صورت های مختلفی فرآوری و به بازار عرضه می شود. بادام درختی با توجه به رقمی که از آن حاصل می شوند دارای ویژگی های متنوعی می باشند و هر کدام از آن ها برای صنایع گوناگونی به کار می روند.

بادام درختی پس از برداشت ممکن است به طور مستقیم و خام به بازار عرضه و مصرف شود. علاوه بر این بادام‌ ممکن است در کارگاه های فرآوری آن به صورت روغن، خلال، شیر، پودر و غیره بسته بندی گردد.

برای تولید خلال بادام، فرآیند های گوناگونی روی بادام درختی انجام می گیرد تا در نهایت محصول مدنظر تولید گردد. در گام اول جداسازی پوست سبز بادام و گرفتن رطوبت کامل آن در برابر نور خورشید انجام می گیرد. مغز کردن بادام ها توسط دستگاه مغز شکن انجام می گیرد. سپس پوسته نازک بادام توسط آب گرم جداسازی می شود و به اتاقی که فرآیند خرد شدن و تهیه خلال انجام می گیرد منتقل می شوند. مغز های بادام در سایز های مختلفی خرد و پس از توزین بسته بندی می شوند.

این محصول بیشتر در صنایع آشپزی و قنادی کاربرد دارد. خلال بادام برای تزیین و خوشمزه تر کردن انواع شیرینی ها نظیر تارت، کیک و کوکی ها به کار می رود. همچنین نوعی خورشت از خلال بادام در استان کرمانشاه پخته می شود که بسیار پرطرفدار است.

از مشخصات خلال بادام درختی مرغوب میتوان گفت که بادام های خلال شده به صورت یکدست و در سایز یکسان خرد شده اند. همچنین طعم خلال ها باید شیرین و به رنگ کرم باشند. همچنین خلال بادام درجه یک، از بادام تازه و بدون آلودگی تهیه می گردد.

تولید انواع خلال بادام درختی اعلا

تولید انواع خلال بادام درختی اعلا انواع خلال بادام درختی به طعم های مختلف شور، ساده، دارچینی، فلفلی و غیره فرآوری می شوند که قیمت هر کدام از این محصولات متغیر می باشند. خلال بادام در انواع و اقسام بسته های ژیپی، فله ای و غیره به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می شوند. این محصول میزان تقاضا زیادی در بازار های سراسر کشور دارد و برای مصارف مختلف به کار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما