تولید کنندگان خلال بادام کیلویی

بادام در نقاط مختلف کشور کشت می شود. سپس از بادام های برداشت شده برای تهیه سایر فرآورده ها استفاده می شود. متخصصین به تولید خلال بادام مشغول هستند. آن ها خلال بادام کیلویی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. محصول تولید شده کاملا بهداشتی بوده و کیفیت بالایی دارد. آن ها عاری از هرگونه مواد اضافه و شیمیایی هستند.

تولید کنندگان خلال بادام کیلویی

خواص خلال بادام برای سلامتی

خواص خلال بادام برای سلامتی بادام میوه درختی است که در آب و هوای مدیترانه ای قدر به رشد و تکثیر است. آب و هوای مدیترانه ای آب و هوایی است که در فصول گرم سال دارای آب و هوای گرم و خشک هستند و در فصول سرد سال، آب و هوای ملایم دارند. این گیاه قابلیت سازگاری با هر نوع خاکی را دارد در حقیقت با هر نوع خاکی می تواند رشد کند.
بادام جزء آجیل ها است. که در دو نوع تلخ و شیرین وجود دارد. از بادام تلخ عموما برای تهیه روغن استفاده می شود که اغلب جنبه درمانی دارد. اما از بادام شیرین موارد مصرف زیادی دارد. بادام را می توان به صورت خام مصرف کرد. می توان آن را بو داد و با انواع طعم ها مانند نمکی، فلفلی و … مورد استفاده قرار داد. حتی می توان آن را خیس کرد، پوست آن را جدا کرد و سپس از آن استفاده کرد.از دیگر موارد استفاده از بادام می توان به عنوان چاشنی در بعضی از غذا ها اشاره کرد. بادام را می توان به شکل خلال استفاده کرد.
از خواص خلال بادام می توان به موارد زیر اشاره کرد.
    1. خلال به دلیل عدم داشتن پوست، باعث هضم زودتر انواع غذا ها می شود.
    2. مصرف آن باعث بهبود عملکرد مغز می شود. به دلیل وجود انواع مواد مغذی مانند کلسیم، آهن و … باعث افزایش هوشیاری می شود.
    3. بادام سرشار از ویتامین ها و فسفر است. بنابراین مصرف آن به بهبود استحکام استخوان ها کمک می کند و در درمان نرمی استخوان و پوکی استخوان             بسیار مناسب است.
    4. از دیگر خواص آن می توان به درمان بیماری فشار خون اشاره کرد.
    5. مصرف آن به پیشگیری از سرطان کمک می کند.
    6. از بادام می توان شیره بادام تهیه کرد. شیر بادام مانند شیر گاو است و در لاغری و کاهش وزن بسیار موثر است.

قیمت روز انواع خلال بادام

قیمت روز انواع خلال بادام مراحل تهیه خلال بادام شامل موارد زیر است.
    1. ابتدا بادام ها را مغز می کنیم و آنها را به خوبی می شوریم. سپس مغز ها را داخل آب داغ یا جوشیده می ریزیم. درب ظرف می بندیم. تقریبا بعد از گذشت  10 الی 12 ساعت پوست بادام ها را جدا کرده.
    2. حال دو طرف بادام را از هم جدا می کنیم و هر قسمت را به صورت جدا خلال می کنیم.
قیمت خلال بادام کیلویی به کیفیت بادام بستگی دارد. قبل از خرید خلال است بهتر است توجه کنید تا مغز آن ها تلخ نباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما