تولید کننده خلال بادام زمینی بسته بندی کیلویی

بادام زمینی گیاهی بومی آفریقای جنوبی است که در سرتاسر جهان انتشار یافته است. در نقاط مختلف دنیا، مردم شکل های متعددی از بادام زمینی و درختی و فرآورده های آن ها را مورد استفاده قرار می دهند. از آن جمله می توان به کره ی بادام زمینی، روغن بادام،انواع شیرینی ها و تنقلات بر پایه ی بادام و خلال بادام اشاره کرد. این دانه ی خوراکی از آجیل های مورد علاقه ی ایرانیان است که در مراسمات و مهمانی های خانوادگی به مصرف می رسد. برخی از محصولات بادام زمینی در مقیاس بزرگ و وسیع قابل تهیه است مثل خلال بادام زمینی بسته بندی کیلویی

تولید کننده خلال بادام زمینی بسته بندی کیلویی

ویژگی خلال بادام زمینی کیلویی

ویژگی خلال بادام زمینی کیلویی بادام زمینی به عنوان یک مکمل غدایی قوی سرشار از مواد مغذی و ویتامین های متعدد و پر فایده است. از جمله ویتامین های موجود در بادام زمینی می توان به بیوتین اشاره کرد. مصرف بیوتین در دوران بارداری مفید است و علاوه بر آن باعث کاهش اضطراب و استرس می شود. از دیگر ویتامین های موجود در بادام زمینی نیاسین است که در پیشگیری ار بیماری های قلبی موثر است. اسید فولیک موجود در بادام زمینی در تکامل عصبی جنین نقش به سزایی دارد. تیامین یا ویتامین ب1 در عملکرد صحیح سلول های بدن موثر است. از مواد معدنی موجود در بادام زمینی می توان به مس، منگنز، منیزیم، فسفر اشاره کرد. این دانه ی لذیذ سرشار از پروتئین ها است و به همین سبب در ساخت و ساز سلول های بدن می تواند مفید باشد.

در خرید بادام زمینی به صورت کیلویی کیفیت و تازگی خلال بادام از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید. حتما محصولی که خریداری می کنید بسته بندی مناسب داشته باشد. در هنگام خرید به ظاهر خلال بادام زمینی توجه ویژه داشته باشید. بادام زمینی شما باید سفید و یک دست باشد. دقت کنید نباید تغییر رنگ داشته باشد و این که شکسته و خورد شده نباشد. از طعم و بوی محصولی که می خرید غافل نشوید. خلال بادام زمینی که می خرید نباید بو و طعم ماندگی بدهد.

نرخ خلال بادام زمینی بسته بندی کیلویی

نرخ خلال بادام زمینی بسته بندی کیلویی خلال بادام زمینی در مقایسه با خلال بادام درختی قیمت کمتری دارد. از این رو تهیه ی آن مقرون به صرفه تر است.متاسفانه بازار بادام مانند دیگر کالا ها از محصولات غیر مرغوب و وارداتی پر شده است پس توجه داشته باشید که نرخ بادام با توجه به کیفیت محصول تعیین می شود. ترجیحا خلال بادام زمینی کیلویی را به صورت بسته بندی و از مراکز معتبر خریداری بنمایید تا از رعایت جوانب بهداشتی و اصول استاندارد آن مطمئن باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما