تولیدی بادام زمینی صادراتی درجه یک

تولیدی بادام زمینی صادراتی درجه یک با تمام توان و قدرت خود سعی می کند محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد، علاوه بر این تلاش می کند با کاهش هزینه های تولید با قیمت مناسبی آن را در اختیار مشتریان بگذارد.

بادام زمینی از خانواده مغز ها می باشد و از نظر ارزش غذایی هم ردیف گردو و بادام می باشد و این نشان دهنده خاصیت فراوان آن می باشد. به همین دلیل به هیچ عنوان نباید از مصرف آن غافل باشیم.

تولیدی بادام زمینی صادراتی درجه یک

عوامل مؤثر بر کیفیت بادام زمینی

عوامل مؤثر بر کیفیت بادام زمینی

عوامل موثر بر کیفیت بادام زمینی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • نوع آب و هوا روی کیفیت این خوراکی تاثیر گذار می باشد یعنی هر چه آب بیشتری به درخت آن داده شود رشد بیشتری دارد و اندازه میوه های آن بزرگ تر می شود.
  • نوع خاک و غنی بودن آن روی کیفیت تاثیر گذار است.

خاصیت های فراوان این محصول باعث شده تولید، فروش و خرید آن به طور چشمگیری افزایش یابد که ما در زیر سعی کرده ایم به برخی از آن ها اشاره کنیم:

  • برای درمان بیماری قلبی و انواع سرطان ها فوق العاده می باشد و می تواند اکسید نیتریک بدن را افزایش دهد.
  • این محصول کربوهیدرات ندارد به همین دلیل برای کاهش چاقی مفید است بنابرین خانم ها بعد از یائسگی یا تغییرات هورمونی که ممکن است دچار چاقی شوند می توانند بادام زمینی مصرف کنند.
  • آنتی اکسیدان موجود در این محصول می تواند با رادیکال های آزاد پوست مبارزه کند و از بیماری های پوستی جلوگیری کند.
  • این محصول دارای فیبر رژیمی و آنتی اکسیدانی به نام جنستین و بیوچنانین می باشد. علاوه بر این، بادام زمینی منبع آهن و کلسیم می باشد و به تقویت استخوان ها کمک می کند و از پوکی استخوان ها جلوگیری می کند.
  • بر جلوگیری از افسردگی فوق العاده است علت این امر به دلیل وجود ماده ای به نام تریپتفون می باشد که می تواند به ترشح بیشتر سروتونین کمک کند.
  • این محصول دارای ویتامین ب می باشد و می تواند به کاهش بیماری های قلبی کمک فراوانی کند.
  • منبع ویتامین ب3 یا همان نیاسین می باشد و می تواند از زوال عقل و آلزایمر جلوگیری کند.

صادرات بادام زمینی اعلا

صادرات بادام زمینی اعلا صادرات بادام زمینی اعلا با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود صادرات این محصول با ارزش، ارز آوری فراوانی را به همراه دارد و به صورت بسته بندی و فله ای انجام می شود. بیشترین صادرات این محصول به کشور های اروپایی، آسیای مرکزی، عراق و عربستان صورت می گیرد. قیمت روز بادام زمینی با توجه به تغییرات نرخ ارز هر روز در نوسان می باشد ولی به طور کلی بسته به کیفیت آن متفاوت می باشد.

این محصول برای کاهش سلول های سرطانی علی الخصوص سرطان معده فوق العاده می باشد علت این امر به دلیل وجود پلی فنولیک فراوان در آن می باشد. بادام زمینی انواع مختلفی دارد که می توان به بادام زمینی خام، شور، برشته، برشته شور، بادام زمینی خراسانی، آستان اشرفیه، گیلان و… اشاره کرد. این محصول دارای پروتئین، بیوتین، نیاسین، فولات، منگنز، ویتامین ایی، تیامین، فسفر و منیزیوم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما